Povijest

1950 - 1960

  • Osnivanje Gorenja u selu istog imena koje izrađuje poljoprivredne strojeve i stječe građevinski materijal.
  • U 1958. godini započinje proizvodnju štednjaka na kruta goriva.
  • Selidba u Velenje i izgradnja novih vlastitih proizvodnih prostora.

1961 - 1970

  • Poduzeće širi proizvodnju na perilice rublja i hladnjake te postaje najveći proizvođač kućanskih aparata u tadašnjoj državi.
  • Susreće se s međunarodnom konkurencijom: 1961. godine izvozi prvih 200 štednjaka u Njemačku.

1971 - 1980

  • Gorenje započinje s preuzimanjem poduzeća.
  • Svoj program širi na proizvodnju kuhinjskog namještaja, keramike, medicinske opreme, telekomunikacija, zabavne elektronike i televizora – u cjelovitu paletu proizvoda za kućanstvo.
  • Rašireno na skoro sva područja ondašnje Jugoslavije zapošljava preko 20.000 ljudi.
  • Početak stvaranja vlastite distribucijske mreže na Zapadu s osnivanjem poduzeća u Njemačkoj, Austriji, Francuskoj, Danskoj, Australiji i Italiji.

1981 - 1990

  • Deinvestiranje djelatnosti koje ne daju dobit i usmjeravanje na područje gdje je Gorenje imalo najviše iskustva i najbolje proizvode – na kućanske aparate.
  • Širenje na Veliku Britaniju i SAD.

1991 - 1996

  • Prestrukturiranje poslovnog sustava i vlasnička pretvorba.
  • Snažna izvozna ekspanzija zbog gubitka domaćeg tržišta nakon raspada ondašnje države.
  • Otvaranje poduzeća u Istočnoj Europi i to u Češkoj, Mađarskoj, Poljskoj, Bugarskoj i Slovačkoj kao posljedica promjena u tim državama i njihovog otvaranja tržišnoj ekonomiji.
  • Skoro istovremeno osnivanje poduzeća u državama bivše Jugoslavije.

1997 - 2003

  • Gorenje se organizira kao dioničko društvo.
  • Uvođenje novih tehnoloških i ekoloških standarda te vraćanje na tržišta nekadašnje Jugoslavije.
  • Istovremeno i razdoblje intenzivnih ulaganja u povećanje kapaciteta, nova tržišta, nove skladišne kapacitete, proizvodnju embalaže i proizvoda od plastične mase te za okoliš prihvatljivije suvremene tehnologije i nove linije proizvoda koje odlikuje visoka kakvoća, suvremeni dizajn i prihvatljivost za čovjeka i okoliš.
  • U strateškom planu je Gorenje ponovno oživjelo poslovnu filozofiju "sve za domaćinstvo".