zatvori
...
Petak, 7. avgust 2009

Gorenje na sajmu IFA 2009 u Berlinu

Inovacije i obojeni dodiri svjetlosti

Gorenje se i ove godine predstavlja na izložbi HOME APPLIANCES @ IFA u okviru sajma IFA u Berlinu koji vrijedi za jedan od najvećih svjetskih sajmova zabavne elektronike i kućanskih aparata. Za ovu godinu Gorenje je pripremilo čak tri premijerna svjetska predstavljanja s kojima stupa u nove dimenzije. Ovaj put u smjeru: »beyond white«.
Nove vas kolekcije nagovaraju svaka na svoj način. U koprenu tajanstvenosti i očekivanja odjenuta kolekcija
Gorenje designed by Karim Rashid dotaknut će posjetitelje svojom magičnom svjetlošću i karizmatičnom osobnošću dizajnera, Gorenje Retro kolekcija će se usijati u duginoj paleti novih boja a nova linija Gorenje Simplicity će uvjeravati svojom racionalnom dovršenošću i jednostavnim upravljanjem. Sve ih odlikuje visoka energetska učinkovitost i okolišu prihvatljivo djelovanje.

»Svjesni smo da je razvoj novih proizvoda i u vremenu krize ključan za daljnji razvoj poduzeća i robnog znaka,« komentira odluku Franjo Bobinac, predsjednik uprave Gorenje, te dodaje: »Pobjednici će biti ona poduzeća koja će i u kriznim vremenima  sačuvati visoku razinu inovativnosti i razvojnih aktivnosti. Zato što Gorenje želi kraj krize dočekati kao najbolje pripremljen, i ove se godine na sajmu IFA u Berlinu predstavlja osvježenim i prilagođenim izborom proizvoda.«

Time Gorenje ponovno potvrđuje svoju viziju proizvođača usmjerenog dizajniranju kućanskih aparata koji svojim inovativnim, tehnološki naprednim i energetski učinkovitim rješenjima određuju nove trendove i podiže standarde.

Lani je, među Gorenjevim inovacijama i novostima, najviše oduševljenja među posjetiteljima požnjeo prototip inovativnog hladnjaka Gorenje »Made for iPod« a ove će godine biti prikazan interaktivni hladnjak koji je zbog iznimnog zanimanja već u proizvodnji. U Gorenju žele i s ovogodišnjim novostima prikazati kako s integracijom suvremene informacijske tehnologije uporaba kućanskih aparata postaje sve savršenija a istovremeno jednostavna, interaktivna i zabavna. U jednom od projekata Gorenje se bilo povezalo i s poduzećem Microsoft.

Novi je izgled dobio i otmjeni SmarTable koji će ovaj put privlačiti poglede novim bojama i materijalima. Naime, u Gorenje Design Studiu ovom su prilikom stvorili ekskluzivnu sajamsku inačicu SmarTablea u razigranoj bijelo – ljubičastoj kombinaciji izrađenoj od bijelog Kerrocka. Na sjamu će biti premijerno predstavljen prestižni SmarTable u trendovskoj ljubičastoj boji.

Među izloženim aparatima spomenimo već lani predstavljenu novu generaciju aparata za kuhanje koju pored privlačnog dizajna odlikuju brojne nove, patentima zaštićene inovativne tehničke i korisniku i okolišu prihvatljive funkcije i koja je u međuvremenu već bila lansirana na većinu europskih tržišta.

Nova generacija aparata bila je odlično prihvaćena od potrošača a požnjela je već i prve nagrade; elektronska pećnica iz nove generacije aparata za kuhanje BO 8750 AX primila je prestižno međunarodno priznanje Plus X Award u kategorijama dizajna i korisniku prihvatljivog upravljanja.

Ovo je tek nekoliko naglasaka sa živahnog izložbenog prostora Gorenja na sajmu IFA 2009, koji se odvija od 4. do 9. rujna ove godine u Berlinu. Gorenje se predstavlja u hali 1.1. gdje vas ove godine poziva sa sljedećim pozdravnim govorom “Tko misli u bojama, poznaje sve nijanse svjetlosti. Izaberite sami i prosudite na kojoj ste strani svjetlosti radije kod kuće.”

Tamo ćemo se sresti.

Gorenje

Učinkovitom kombinacijom naprednih tehnologija, plemenitog dizajna, brige za okoliš i visoke dodane vrijednosti, Gorenje svakim svojim aparatom podiže standarde kakvoće i očekivanja potrošača. Svojim inovativnim, tehnološki dotjeranim i okolišu prihvatljivim trendovskim proizvodima Gorenje slijedi svoju viziju postati najinovativniji prema dizajnu usmjereni proizvođač kućanskih aparata na svijetu. Gorenje oduševljava

IFA – The Business Event No. 1 for Consumer Electronics and Home Appliances

Međunarodni sajem IFA važi za jedan od najvećih sajmova zabavne elektronike i kućanskih aparata na svijetu. Prema objavljenim statistikama je IFA 2008 s rekordnim sudjelovanjem  od 1.245 izlagača iz 63 država privukla u Berlin 220.000 posjetitelja iz cijelog svijeta. Sajam IFA je posjetilo i 6.182 akreditiranih novinara iz 67 država a organizira Messe Berlin (Berlinski sajam) u vlasništvu Gesellschaft für Unterhaltungs- und Kommunikationselektronik (Društvo za zabavnu i komunikacijsku elektroniku). Od prošle godine sajam IFA uključuje i izložbu HOME APPLIANCES@IFA na kojoj koje se predstavljaju svi važniji proizvođači malih i velikih kućanskih aparata.
Posjetite
Nas
YouTube
Flickr
Podijelite
sa drugima
Facebook
Twitter
Primajte
saopštenja
RSS
Prijava na newsletter