Ponedjeljak, 5. oktobar 2009

Gorenje je pouzdan robni znak

Gorenje je pouzdan robni znak

Nagrade za pouzdani robni znak (Trusted Brand) ponovno dodijeljene najpopularnijim robnim znakovima

Gorenje je osvojilo nagradu Pouzdani robni znak (Trusted Brand) dodijeljenu onim kompanijama čiji su robni znakovi najpopularniji kod slovenskih potrošača. Dobitnici u 39 različitih kategorija bili su izabrani tijekom postupka snimanja pouzdanog robnog znaka koji je sprovodio magazin Reader's Digest Magazine u cijeloj Europi kroz nekoliko godina; u Sloveniji je istraživanje bilo sprovedeno treću godinu zaredom.

U kategoriji kućanskih aparata, Gorenje je osvojilo prvo mjesto, zadržavajući svoj uspjeh iz prethodne dvije godine. Ove je godine pobjeda, ponovno, bila posebno uvjerljiva jer je 72,8 posto svih odgovora prozvalo Gorenje pouzdanim robnim znakom. Ovaj podatak smještava Gorenje u sam vrh robnih znakova glasovima dobivenim u Sloveniji, bez obzira na kategoriju, i ponovno potvrđuje da Gorenje ostaje vodeći nacionalni robni znak.

"Nagrada pouzdanog robnog znaka potvrđuje da robni znak Gorenje uživa veliko povjerenje među potrošačima. Gorenje je bilo, a i sada je, ugledni robni znak s reputacijom građenom kroz proteklih 60 godina. Njegov uspjeh i popularnost među potrošačima potvrđen je nadalje činjenicom što smo unatoč ekonomskoj krizi uspjeli ove godine povećati svoje tržišne udjele na najvećem broju tržišta na kojima smo prisutni" komentirala je, prilikom primanja nagrade, gđa Mirjana Dimc Perko, članica uprave Gorenja.

Gorenje je kompanija hrabre vizije koja neprestano investira u unapređenje tehnologije u svim proizvodnim programima i uvodi na tržišta nove generacije tehnološki naprednih inovativnih i okolišu prihvatljivih aparata hvaleći se snažno raspoznatljivim dizajnom. Kompanija je nedavno predstavila svoje novitete i inovacije na međunarodnom sajmu IFA u Berlinu. Trenutačno, ona uvodi na tržišta svoju novu liniju Gorenje Simplicity, koja ostavlja duboki dojam svojom jednostavnošću uporabe, kojom se rukuje samo jednim logičnim gumbom i koja je na taj način savršeno prilagođena modernim potrošačima.

Trusted Brand je najznačajnije Europsko istraživanje percepcije potrošača masovno proizvedenih proizvoda i usluga koje se provodi u 15 zemalja. U Sloveniji ga je provodio nezavisni institut za istraživanje medija, Mediana. Glavna svrha istraživanja je pronaći kojim robnim znakovima najviše vjeruju europski potrošači i kako oni rangiraju robne znakove u pojedinim kategorijama proizvoda. Kod ocjenjivanja proizvoda i usluga, sljedeća dva kriterija od bitne su važnosti: kakvoća i osobno iskustvo potrošača.
Ove godine, istraživanje se provodilo devetu godinu; u Sloveniji je bilo provedeno treći puta. Istraživanje ostaje isto tijekom godina što omogućava istraživačima da usporede i prate promjene povjerenja potrošača u pojedine robne znakove. Istraživanje omogućava i interkulturalnu usporedbu s obzirom da je 20 kategorija proizvoda zajedničko svim zemljama učesnicama dok su ostale odabrane lokalno.
U Sloveniji, najpopularniji robni znakovi bili su traženi u 39 kategorija, od automobila, mobilnih telefona, kozmetike, lijekova i drugih proizvoda i usluga sve do kategorije kućanskih aparata u kojoj robni znakovi Gorenje nastavljaju vladati kao najpouzdaniji robni znak među svim suparnicima.

Posjetite
Nas
YouTube
Flickr
Podijelite
sa drugima
Facebook
Twitter
Primajte
saopštenja
RSS
Prijava na newsletter