Ponedjeljak, 7. decembar 2009

Otvorenje Gorenje POZIVNOG Centra

Gorenje Commerce d.o.o. 07.decembra 2009. godine otvara  POZIVNI Centar.

Operateri Centra su na raspolaganju svim građanima 6 dana u sedmici i pružaju podršku svim korisnicima Gorenje proizvoda, kao i građanima koji trebaju savjete prilikom kupovine ili servisiranja aparata. 

POZIVNI Centar je formiran u svrhu:

  • prijave kvarova
  • pružanja potrebnih informacija krajnjim korisnicima
  • pružanje uputstva za upotrebu naših proizvoda
  • prijavu reklamacija


Jedinstveni broj za teritoriju Bosne i Hercegovine je: +387 33 755 600, a radno vrijeme Centra je od 8 h do 16 h u toku radne sedmice i subotom od 9 h do 13 h.

Prilikom poziva na ovaj broj, pozivatelju će se javiti operateri POZIVNOG Centra, koji u nastavku šalju radne naloge Servisima ili postupaju na osnovu ostalih zahtjeva.

+387 33 755 600

Posjetite
Nas
YouTube
Flickr
Podijelite
sa drugima
Facebook
Twitter
Primajte
saopštenja
RSS
Prijava na newsletter