Utorak, 1. februar 2011

Otvoren prvi vlastiti servis Gorenja u Sarajevu

Otvoren prvi vlastiti servis Gorenja u Sarajevu

Otvorenjem svog prvog vlastitog servisa, Gorenje kupcima garantuje kvalitetniju i bolju postprodajnu uslugu na području Kantona Sarajevo

Gorenje od 01. februara otvaranjem vlastitog servisa u Blažuju, preuzima zvanično servisiranje svojih aparata na području Kantona Sarajevo. Do sada je ovu uslugu za Gorenje Commerce d.o.o. obavljao ugovoreni servis General Servis d.o.o. iz Sarajeva.

Otvaranjem novog servisa, kupcima Gorenje aparata na području Kantona Sarajevo pružat će se vrhunska i profesionalna servisna usluga. Novootvoreni servis zapošljava sedam visoko stručnih servisera Gorenje aparata, te uz logistiku koja im stoji na raspolaganju predstavlja jedan od najbolje uređenih servisa Gorenjevih aparata u Bosni i Hercegovini. Na ovaj način Gorenje želi osnažiti svoju poziciju tržišnog lidera, te kupcima svojih proizvoda poručiti da uz dugu garanciju na svoje proizvode, korisnici Gorenje aparata mogu očekivati profesionalnu i brzu servisnu uslugu ukoliko se pokaže potreba za istom.

Pored novootvorenog servisa u Sarajevu, na usluzi kupcima Gorenje proizvoda od 7. decembra 2009. godine je i POZIVNI Centar Gorenja. Kupci na taj način mogu dobiti sve korisne informacije vezane za Gorenje proizvode, prijaviti kvar, te u najkraćem mogućem roku dogovoriti tačn termin dolaska servisera na adresu.

Gorenje najavljuje da će u ovoj godini poduzeti niz aktivnosti na jačanju i opremanju svih svojih ovlaštenih servisa Gorenje aparata na području Bosne i Hercegovine sa ciljem da kupci uređaja ovog proizvođača budu zadovoljni ne samo sa prodajnom već i postprodajnom uslugom ove firme. „Svjesni smo da pružanje servisne usluge predstavlja jednu od najznačajnijih konkurentskih prednosti u našoj branši, tako da  ove godine dodatno opremamo naše ovlaštene servise na području Bosne i Hercegovine sa  neophodnom opremom i stručnim kadrom. Također dosta radimo i na osvježavanju vizuelnog identiteta servisa i servisnih mjesta, s ciljem da svojim kupcima omogućimo što bolju, profesionalniju, pristupačniju i prepoznatljiviju postprodajnu uslugu“ kazao je direktor Gorenje Commerce d.o.o. gospodin Robert Polšak.

 

Broj POZIVNOG Centra Gorenje Commerce d.o.o.:  +387 33 755 600
Posjetite
Nas
YouTube
Flickr
Podijelite
sa drugima
Facebook
Twitter
Primajte
saopštenja
RSS
Prijava na newsletter