Utorak, 10. septembar 2013

Gorenje na berlinskom IFA sajmu

Gorenje na berlinskom IFA sajmu

IFA se svrstava među top deset događaja na svijetu po broju medija koji prate sajam

U petak 6. septembra započeo je vodeći svjetski sajam za potrošačku elektroniku i kućanske aparate IFA u Berlinu. Gorenje je izložilo svoje proizvodne novitete po šesti uzastopni put, ali po prvi put sa dva robna znaka istovremeno: Gorenje i Asko. IFA se svrstava među top deset medijskih događaja na svijetu uzimajući u obzir broj prisutnih medija koji su do sada posjetili berlinski sajam.

Predsjednik i CEO Gorenja Franjo Bobinac: "Pošto su novi proizvodi važan pokretač rasta, Gorenje Grupacija konstantno ulaže u njihov razvoj. Ove godine, ponovo ćemo iskoristiti široki obuhvat i doseg koji IFA sajam ima u internacionalnom medijskom fokusu kako bismo predstavili naše najnovije aparate široj javnosti. Ove godine naši aparati su predstavljeni pod dva robna znaka: Gorenje i Asko. Oba robna znaka imaju tradiciju koja se stvarala već nekoliko decenija i u godinama pred nama prisustvo Gorenje Grupacije na globalnom tržištu će se zasnivati na ta dva robna znaka."

Bijela tehnika je uključena u program sajma IFA prvi put 2008. godine, sa razvojem tehnologije potrošačke elektronike koja se sve češće počela primjenjivati u kućanskim aparatima. Ovogodišnji sajam ima 1,493 izlagača iz 30 zemalja: prati ga 6,000 medijskih predstavnika i članova press room-a iz 70 zemalja svijeta. Zbog toga, IFA se svrstava u top deset događaja u svijetu kada je u pitanju medijska pokrivenost.

Nove tehnologije, novi dizajn

Centralno mjesto Gorenje izložbenog prostora zauzima najnovija generacija frižidera i zamrzivača nazvana Gorenje ION Generacija koju odlikuje AdaptCool tehnologija koja prilagođava rad frižidera navikama i potrebama korisnika, i IonAir sistem koji produžava rok trajanje i svježinu namirnicama. Posebna pažnja posvećena je i nagrađenoj IQcook indukcijskoj ploči za kuhanje, prvoj ploči za kuhanje na svijetu koja omogućava potpuno automatizirano kuhanje na pari. U Berlinu ova ploča je predstavljena zajedno sa prototipom pametne IQhood kuhinjske nape.

Dvije najnovije Gorenje kolekcije aparata su predstavljene široj javnosti u Berlinu: Gorenje Classico sa retro izgledom, namijenjenu uglavnom za tržišta Rusije i Ukraine, i Gorenje Simplicity, nasljednica jako popularne istoimene linije aparata lansirane prije nekoliko godina, koja se izdvaja po svom rafiniranom dizajnu, naprednoj adaptivnoj tehnologiji i jednostavnom upravljanju. Jedna od najpopularnijih dizajn linija Gorenja - Gorenje Ora-Ïto kolekcija - dopunjena je sa novim, 60 cm širokim frižiderom i zamrzivačem kojeg karakteriše posljednja napredna AdaptCool tehnologija. Kao vodeći proizvođač aparata u boji u Njemačkoj, Gorenje je prezentovalo frižidere, mašine za pranje rublja i sušenje rublja u različitim bojama.

U Berlinu predstavljeni aparati pod premium robnom markom Asko

Po prvi put ove godine, Gorenje Grupacija je predstavila svoju premium robnu marku ASKO u Berlinu. Prezentovan je novi asortiman ASKO ProSeriesTM kuhinjskih aparata i proizvoda namijenjenih za pranje i sušenje rublja, te ASKO profesionalni asortiman sa novom i većom profesionalnom mašinom za pranje i sušenje rublja.
Posjetite
Nas
YouTube
Flickr
Podijelite
sa drugima
Facebook
Twitter
Primajte
saopštenja
RSS
Prijava na newsletter