Utorak, 26. novembar 2013

Promocija nove "Simplicity" kolekcije

Promocija nove "Simplicity" kolekcije

Tehnički unaprijeđeni i privlačno dizajnirani proizvodi već na tržištu BiH

Promocija nove linije proizvoda "Simplicity" održana je 24.11.2013 godine u Domu mladih. Tehnološki unaprijeđenu kolekciju aparata koji pamte osobna podešavanja i programske odabire zajedno su svečano predstavili generalni direktor Gorenje Commerce d.o.o. Uroš Marolt i popularni pjevač Halid Bešlić u prisustvu dvije stotine poslovnih partnera i zvanica iz svijeta businessa. Kolekcija Simplicity, nasljednica jedne od najuspješnijih prodajnih kolekcija aparata, već je dostupna na prodajnim mjestima širom Bosne i Hercegovine.

Prepoznatljiva po svojim jednostavnim linijama i minimalističkom "simplicity" - stilu, kolekcija se sastoji od potpunog asortimana kuhinjskih i kupatilskih aparata, te je dostupna u crnoj i bijeloj boji što dizajnerski omogućava da se jednostavno uklopi u svaki dom. Ono po čemu se posebno izdvaja jeste tehnički iskorak, koji se ogleda u tome da aparati pamte osobna podešavanja i programske odabire i jednostavno svaki naredni put prilikom korištenja nude iste opcije.

U svom obraćanju, direktor Gorenje Commerce Uroš Marolt, koji je sredinom godine došao na čelo kompanije istekao je da je "Simplicity" kolekcija otišla korak dalje u tehnologiji i da dizajnom privlači najzahtjevnije kupce. " Simpicity se uklapa u našu viziju da Gorenje postane svjetski najbolji dizajnom vođen inovator kućanskih aparata", objasnio je Marolt izrazivši ubjeđenje da će i ova kolekcija čiji je slogan "Ne prilagođavajte se aparatu, neka se aparat prilagodi vama" osvojiti povjerenj kupaca širom Bosne i Hercegovine.

Posjetite
Nas
YouTube
Flickr
Podijelite
sa drugima
Facebook
Twitter
Primajte
saopštenja
RSS
Prijava na newsletter