Kako da naučite djecu da se zdravo hrane - Gorenje

Kako da naučite djecu da se zdravo hrane

PORODICA SIMPLIFIED
9.1.2017

Djeca obožavaju brzu hranu. Nije tajna da je često vole i odrasli, i to iz raznih razloga, od lake nabavke, preko cijene i ukusa. Djeci brza hrana često zna da djeluje posebno ukusno. Međutim, kao što znamo, brza hrana može dovesti do komplikacija poput gojaznosti ili bolesti.

Zdrava ishrana je od neprocjenjive važnosti. Vaša djeca bi trebala da imaju zdrave i hranjljive obroke svakog dana. Ako nisu ljubitelji povrća, pronađite način da ih neprimjetno ubacite u njihove omiljene zakuske, ili pronađite druge načine da zdravu hranu učinite zanimljivom.

Kreirajte sliku na tanjiru

Važni vitamini za vašu porodicu

Vitamini omogućavaju da tijelo funkcioniše efikasnije, regulišući biohemijske procese poput metabolizma, reprodukcije ćelija, varenja i oksidacije krvi. U nastavku možete pronaći koristan spisak vitamina uz opis funkcije koju vrše u telu.

VITAMIN NALAZI SE FUNKCIJA
A Riba, jaja, brokoli, paprika, špinat. Dobar za vid, zdravu kožu i izgradnju imuniteta koji je potreban za rast kostiju i zuba.
B1 Kvasac, pšenične klice, svinjetina, orašasti plodovi, pasulj, hrana od cijelog zrna žitarica, mahunarke, morska hrana. Dobar za mozak, nervne funkcije i srce.
B2 Pšenične klice, meso, soja, jaja, povrće, mlijeko, sir. Neophodan za rast, zdravlje kože i usta.
B3 Mlijeko, govedina i jagnjetina, riba, kikiriki, pasulj, džigerica. Dobar za zdravu kožu, nervni sistem i varenje.
B6 Pileća prsa, banane, jaja, suhi pasulj, orašasti plodovi, riba. Pomaže stvaranje crvenih krvnih zrnaca.
B12 Piletina, jaja, školjke, meso, mlijeko, jogurt. Održava zdrav nervni sistem.
C Citrusi, jagode, kivi, papaja, crna ribizla, paradajz, lubenice, dinje, krompir, paprike. Dobar za zdrave desni, zube i vezivno tkivo. Jača imunitet.
D Riblje ulje, masna riba, puter i margarin, mlijeko, jaja. Pomaže rast kostiju i zuba.
E Biljna ulja, ulje pšeničnih klica, hljeb od crnog brašna, žumanjce, zeleno povrće, orašasti plodovi. Sadrže antioksidante i štite zidove ćelija.
K Zeleno povrće, soja, ulja, jogurt. Neophodno za izbjegavanje krvnih ugrušaka.

Izvor dobrog zdravlja i ukusa: ugradbene parne pećnice 

MultiSteam 360° Nakon što para uđe u pećnicu kroz višestruke otvore, poseban ventilator je ravnomjerno raspoređuje, dajući hrani mekanu i nježnu teksturu. Jedan rezervoar vode je dovoljan za spremanje bilo kojeg obroka, bez potrebe za otvaranjem pećnice – što štedi vrijeme i energiju, te poboljšava kvalitet kuhanja na pari.

Možda biste željeli pročitati: