Francuski dizajner ORA-ÏTO je u Zagrebu predstavio svoju novu liniju kućanskih aparata Gorenje ORA-ÏTO WHITE - Gorenje
zatvori
...
Četvrtak, 23. april 2009

Francuski dizajner ORA-ÏTO je u Zagrebu predstavio svoju novu liniju kućanskih aparata Gorenje ORA-ÏTO WHITE

Francuski dizajner ORA-ÏTO je u Zagrebu predstavio svoju novu liniju kućanskih aparata Gorenje ORA-ÏTO WHITE

U sklopu završne večeri CRO A PORTERA koja se održala u subotu 18. travnja 2009. godine na Zagrebačkom velesajmu,  slovenska  tvrtka Gorenje predstavila je svoju novu liniju dizajnerskih kućanskih aparata Gorenje ORA-ÏTO WHITE. Radi se o novom poglavlju u uspješnoj priči o suradnji Gorenja s francuskim dizajnerom Ora-Ïtoom započetoj prije dvije godine. Tada je kao rezultat suradnje nastala elegantna, minimalistička kolekcija kuhinjskih aparata u crnoj boji - Gorenje Ora-Ïto Black. Gorenje je ovoga puta predstavilo bijelu inačicu ove uspješne kolekcije uz nazočnost samog dizajnera Ora-Ïto.

Predstavljanje je otvorio generalni direktor Gorenja Zagreb d.o.o., gospodin Jan Štern koji je prisutnim gostima rekao nekoliko riječi o suradnji Gorenja i mladog dizajnera Ora-Ïto.

„Bijela je moja najdraža boja. Bezvremena je, vječno prisutna. Njena dominantnost je bez mrlja i daje predmetima nedužnu svježinu. Sanjam o budućnosti prožetoj žarećom svjetlošću. Bijela je boja koja odražava tu svjetlost“, rekao je ORA-ÏTO nova zvijezda svjetskog dizajna. Dizajner koji  je u 21. godini napustio studij i odlučio  da će osnovati svoju robnu marku, gostovao je po prvi puta u Hrvatskoj. Svoj je dizajnerski put započeo  s dizajniranjem imaginarnih proizvoda robnih marki svoje generacije kao što su to Nike, Louis Vuitton, Bic, Apple … Kreirao je lažne virtualne oglase za proizvode koji zaista nisu postojali i objavljivao ih je na svojim internetskim stranicama. Dizajnirao je čak lažne tiskane oglase i objavljivao ih kao oglase u revijama s originalnim imenom i logom robne marke kako bi izgledali što vjerodostojnije!

Kolekcija izmišljenih proizvoda obišla je svijet i smatra se prvom pravom virtualnom robnom markom. Fikcija je postala stvarnost u trenutku kada su ljudi po cijelom svijetu počeli preko interneta naručivati njegove proizvode koji u stvarnosti nisu uopće postojali. Velike svjetske kompanije ubrzo su utvrdile o čemu se radi ali im nije bilo do svađe! Pozvali su umjetnika i ponudili mu suradnju. Tako je Ora-Ïto započeo suradnju s najvećim svjetskim robnim markama preselivši se iz virtualnog u realni svijet. Upravo zbog svega gore navedenog izuzetno je važno naglasiti da je Gorenje uspjelo svoju suradnju uz već dosadašnju s čuvenim dizajnerom Pininfarinom proširiti i na mlađu generaciju dizajnera te na taj način ostvariti i novu, mladenačku i vrlo prihvatljivu kolekciju Gorenje Ora-Ïto White, nakon dosadašnje izuzetno dobro prihvaćene i komercijalno vrlo uspješne Gorenje Ora-Ito Black kolekcije kućanskih aparata. Kolekcija Gorenje Ora-Ïto White udružuje tehnologiju i dizajn,a sačinjavaju je samostojeći rashladni zamrzivač, multifunkcionalna ugradbena pećnica s elektronskim upravljanjem, staklokeramička indukcijska površina za kuhanje, plin na staklu, elegantna kaminska napa te dekorativne ploče za perilicu posuđa i mikrovalnu pećnicu koje zaokružuju dizajnersku usklađenost cijele kolekcije. Aparati iz kolekcije uvrštavaju se u najviše energetske razrede A kategorije te nude sve suvremene korisničke funkcije. Prepoznatljivi su po usklađenom izgledu prednjih dekorativnih ploča koje su u cijelosti prekrivene bijelim staklom i ručkama od četkanog aluminija u nehrđajućoj izvedbi.

Uz dizajnera Ora-Ïta gošća večeri Gorenja bila je i Adrijana Dejanović, jedna od najpoznatijih svjetskih super  modela  koja je svoju karijeru osim u Zagrebu gradila i u modnim prijestolnicama poput Pariza i New Yorka. Adrijana je inače odradila veliki broj svjetskih reklamnih kampanja, a surađivala je s agencijama Elite Model Management, 1 Model, Premier Model i Nathalie Models. Pored ostalih, nastupala je na revijama Chanela, Custo Barcelone, Davida Rodrigueza, Diane von Furstenberg, Emporio Armanija i Extea, te spada u red najuspješnijih hrvatskih modela svih vremena.

Nakon predstavljanja nove linije proizvoda Gorenje ORA-ÏTO White, svi gosti Gorenja prisustvovali su završnim revijama CRO A PORTER-a  na kojima su se predstavili najpoznatiji hrvatski dizajneri. Po završetku programa svi su se gosti zajedno uputili na after party u diskoteku The Best.