Gorenje na berlinskom IFA sajmu - Gorenje
zatvori
...
Utorak, 10. septembar 2013

Gorenje na berlinskom IFA sajmu

Gorenje na berlinskom IFA sajmu

IFA se svrstava među top deset događaja na svijetu po broju medija koji prate sajam

U petak 6. septembra započeo je vodeći svjetski sajam za potrošačku elektroniku i kućanske aparate IFA u Berlinu. Gorenje je izložilo svoje proizvodne novitete po šesti uzastopni put, ali po prvi put sa dva robna znaka istovremeno: Gorenje i Asko. IFA se svrstava među top deset medijskih događaja na svijetu uzimajući u obzir broj prisutnih medija koji su do sada posjetili berlinski sajam.

Predsjednik i CEO Gorenja Franjo Bobinac: "Pošto su novi proizvodi važan pokretač rasta, Gorenje Grupacija konstantno ulaže u njihov razvoj. Ove godine, ponovo ćemo iskoristiti široki obuhvat i doseg koji IFA sajam ima u internacionalnom medijskom fokusu kako bismo predstavili naše najnovije aparate široj javnosti. Ove godine naši aparati su predstavljeni pod dva robna znaka: Gorenje i Asko. Oba robna znaka imaju tradiciju koja se stvarala već nekoliko decenija i u godinama pred nama prisustvo Gorenje Grupacije na globalnom tržištu će se zasnivati na ta dva robna znaka."

Bijela tehnika je uključena u program sajma IFA prvi put 2008. godine, sa razvojem tehnologije potrošačke elektronike koja se sve češće počela primjenjivati u kućanskim aparatima. Ovogodišnji sajam ima 1,493 izlagača iz 30 zemalja: prati ga 6,000 medijskih predstavnika i članova press room-a iz 70 zemalja svijeta. Zbog toga, IFA se svrstava u top deset događaja u svijetu kada je u pitanju medijska pokrivenost.

Nove tehnologije, novi dizajn

Centralno mjesto Gorenje izložbenog prostora zauzima najnovija generacija frižidera i zamrzivača nazvana Gorenje ION Generacija koju odlikuje AdaptCool tehnologija koja prilagođava rad frižidera navikama i potrebama korisnika, i IonAir sistem koji produžava rok trajanje i svježinu namirnicama. Posebna pažnja posvećena je i nagrađenoj IQcook indukcijskoj ploči za kuhanje, prvoj ploči za kuhanje na svijetu koja omogućava potpuno automatizirano kuhanje na pari. U Berlinu ova ploča je predstavljena zajedno sa prototipom pametne IQhood kuhinjske nape.

Dvije najnovije Gorenje kolekcije aparata su predstavljene široj javnosti u Berlinu: Gorenje Classico sa retro izgledom, namijenjenu uglavnom za tržišta Rusije i Ukraine, i Gorenje Simplicity, nasljednica jako popularne istoimene linije aparata lansirane prije nekoliko godina, koja se izdvaja po svom rafiniranom dizajnu, naprednoj adaptivnoj tehnologiji i jednostavnom upravljanju. Jedna od najpopularnijih dizajn linija Gorenja - Gorenje Ora-Ïto kolekcija - dopunjena je sa novim, 60 cm širokim frižiderom i zamrzivačem kojeg karakteriše posljednja napredna AdaptCool tehnologija. Kao vodeći proizvođač aparata u boji u Njemačkoj, Gorenje je prezentovalo frižidere, mašine za pranje rublja i sušenje rublja u različitim bojama.

U Berlinu predstavljeni aparati pod premium robnom markom Asko

Po prvi put ove godine, Gorenje Grupacija je predstavila svoju premium robnu marku ASKO u Berlinu. Prezentovan je novi asortiman ASKO ProSeriesTM kuhinjskih aparata i proizvoda namijenjenih za pranje i sušenje rublja, te ASKO profesionalni asortiman sa novom i većom profesionalnom mašinom za pranje i sušenje rublja.