Arhiv
Ponedjeljak, 7. decembar 2009
Otvorenje Gorenje POZIVNOG Centra
Gorenje Commerce d.o.o. 07.decembra 2009. godine otvara POZIVNI Centar.
Operateri Centra su na raspolaganju svim građanima 6 dana u sedmici i pružaju podršku svim korisnicima Gorenje proizvoda, kao i građanima koji trebaju savjete prilikom kupovine ili servisiranja aparata.
POZIVNI Centar je formiran u svrhu:
- prijave kvarova
- pružanja potrebnih informacija krajnjim korisnicima
- pružanje uputstva za upotrebu naših proizvoda
- prijavu reklamacija
Jedinstveni broj za teritoriju Bosne i Hercegovine je: +387 33 755 600, a radno vrijeme Centra je od 8 h do 16 h u toku radne sedmice i subotom od 9 h do 13 h.
Prilikom poziva na ovaj broj, pozivatelju će se javiti operateri POZIVNOG Centra, koji u nastavku šalju radne naloge Servisima ili postupaju na osnovu ostalih zahtjeva.
+387 33 755 600