Po prvi put zajedničko izlaganje Hisense-a, Gorenja i Aska na sajmu IFA 2019 u Berlinu - Gorenje
zatvori
...
Subota, 7. septembar 2019, IFA 2019, Berlin, Njemačka

Po prvi put zajedničko izlaganje Hisense-a, Gorenja i Aska na sajmu IFA 2019 u Berlinu

Po prvi put zajedničko izlaganje Hisense-a, Gorenja i Aska na sajmu IFA 2019 u Berlinu

U periodu od 6. do 11. septembra, na IFA sajmu, najvećem evropskom sajmu kuhinjskih aparata i potrošačke elektronike, tri globalna brenda Hisense grupacije: Hisense, Gorenje i Asko po prvi put zajednički predstavljaju svoje uspjehe, na novom i većem izložbenom štandu. Sa pogledom na budućnost i pametnim domom (smart home) te predstavljanjem ConnectLife platforme, sa naprednim digitalnim rješenjima i uslugama koje su kompatibilne sa povezivim i nepovezivim aparatima Hisense grupacije (robnih marki Hisense, Gorenje i Asko), što je prepoznato i od organizatora sajma IFA. Naš štand je uvršten među oficijalnim turama IFA sajma – koje dnevno dovode posjetioce na najatraktivnije i najinteresantnije štandove, odabrane među 1.800 izlagača iz preko 100 zemalja.

“Mi smo se dobro pripremili za ovogodišnji sajam. Naš štand će biti veći nego prijašnji štandovi sva tri brenda zasebno. Iako će svi glavni robni znaci biti prezentovani na jednom mjestu, oni će biti prikazani na različit način, uz zastupljenost od nižih cjenovnih razreda, pa sve do gornjeg cjenovnog razreda proizvoda,” istakao je dr. Lan Lin, Glavni  direktor Gorenja, Izvršni zamjenik predsjednika Hisense grupacije i predsjedavajući Hisense International. “Želimo pokazati svim našim distributerima i kupcima da je akvizicija i udruživanje Hisense-a i Gorenja rezultirala velikim uspjehom. Udružili smo snage i sada sve to možemo pokazati našim klijentima, kupcima i prijateljima, da je Gorenje-Hisense mnogo jača kompanija u poređenju sa prethodnim zasebnim kompanijama sa fokusom na budući rast i razvoj.”

Za Gorenje, sajam IFA 2019 je veoma važan događaj, jer će se postignuća kompanije po prvi put prikazati pod velikim kišobranom Hisense kompanije. Gorenje fokus inovacija je usmjeren ka pametnim funkcijama i jednostavnijem korištenju, sa savršenim rezultatima, zdravim načinom življenja i odgovornijoj potrošnji. Gorenje je također posvećeno implementaciji rješenja koja nude veću fleksibilnost i intuitivno upravljanje s ciljem boljeg korisničkog iskustva u svim dnevnim kućnim poslovima.

Dizajnerske linije koje Gorenje prezentuje ove godine su Ora ïto i Classico kolekcije, ali sva pažnja će biti usmjerena na Simplicity kolekciju u crnoj i bijeloj boji. Minimalističkog dizajna i visoko-kvalitetnim materijalima u kombinaciji sa korisnim funkcijama koje se adaptiraju modernim potrošačkim potrebama i navikama. Nova Simplicity kolekcija oslikava Gorenje moto: “Life Simplified” koji promoviše manje briga za razmišljanje, manje dugmadi za pritiskanje, manje gubljenja vremena i rasterečenost od svih nepotrebnih briga.

Kada govorimo o budućem razvoju. Gorenje prezentuje ove godine povezujuće mašine za pranje i sušenje rublja proizvedene u Sloveniji. One su dio ConnectLife platforme koja se sastoji od naprednih digitalnih rješenja i usluga kompatibilnih sa povezujućim i nepovezujućim aparatima Hisense grupacije (robnih marki Hisense, Gorenje i Asko). Nova digitalna rješenja i usluge donose jednostavnije i bezbrižno iskustvo, dok povezivost donosi pristup informacijama o ponašanju potrošača, kao što su navike korištenja aplikacija i aparata, koje kompaniji daju vrijedne informacije. Besprijekorno povezani uređaji daju stvarne rezultate i viši nivo iskustva u kojem ćete imati manje stresa i više vremena za važne trenutke u vašem životu.