Arhiv
Petak, 3. april 2020, Bosna i Hercegovina
Važno obavještenje - Otežani uslovi rada za Gorenje servisne službe

Poštovani kupci,
Zbog ozbiljnosti situacije i konstantnog porasta zaraženih koronavirusom u Bosni i Hercegovini, primorani smo povećati nivo prevencije, kako bi doprinjeli sprječavanju širenja virusa u našoj sredini. Zbog toga, sigurnost i zdravlje svih naših kupaca, poslovnih partnera i radnika je naš najveći prioritet.
Savjetujemo da se pridržavate svih pravila i uputstava koje donose nadležne institucije.
S obzirom na trenutnu situaciju, molimo da imate razumijevanje za potencijalna kašnjenja do kojih može doći prilikom procesuiranja vaših servisnih zahtjeva i u pružanju naših usluga, kao i za sva dodatna pitanja koja uposlenici našeg POZIVNOG centra mogu imati prilikom planiranja servisne posjete.
Sigurni smo da ćemo zajedničkim naporima, uspjeti pružiti Vam najbolju moguću uslugu i podršku, te sačuvati zdravlje Vas i naših uposlenika koji rade u otežanim okolnostima.
Za sve informacije i pitanja možete nam se uvijek obratiti na broj POZIVNOG centra 033/755-600 svakog radnog dana od 8 do 17 sati, subotom od 9 do 13 sati, ili nam pošaljite mail sa upitom na adresu: pozivnicentar@gorenje.com.
Za kupovinu dostupna Vam je naša Gorenje Internet prodavnica, koja radi 24/7 uz besplatnu dostavu u cijeloj Bosni i Hercegovini.
Sva naša saopštenja i aktuelne objave možete pratiti i na društvenim mrežama Facebook @GorenjeBiH i Instagram @Gorenje_BiH.
